Щодо застосування понижуючого коефіцієнта за новими правилами
Головне управління ДФС у Полтавській області повідомляє, що Законом України від 02 березня 2015 року N 219-VIII “Про внесення змін до розділу VIII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язк
Зокрема, застосовувати понижуючий коефіцієнт за новими правилами можна при нарахуванні заробітної плати (доходів) за весь березень 2015 року.
При розрахунку понижуючого коефіцієнта всі показники за 2014 рік визначаються на підставі таблиці 1 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язк
Понижуючий коефіцієнт застосовується у тому числі при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи, тобто нарахована заробітна плата (дохід) сумісникам також включається для розрахунків понижуючого коефіцієнта.
Оскільки понижуючий коефіцієнт не застосовується до ставки єдиного внеску для підприємств, установ, організацій за працюючих інвалідів (8,41 відс.) та до всіх ставок єдиного внеску у вигляді утримання (3,6 відс., 6,1 відс., 2,6 відс, 2 відс, 2,85 відс.), то при розрахунку всіх показників кількість працюючих інвалідів та нарахована їм заробітна плата (дохід) не враховуються. Проте фізичні особи – підприємці на виплати працівників – інвалідів нараховують єдиний внесок по ставці відповідно до класу професійного ризику виробництва, тому при визначенні понижуючого коефіцієнта розрахунок здійснюється з урахуванням як кількості працівників – інвалідів, так і нарахованих їм виплат.
Понижуючий коефіцієнт не застосовується платниками єдиного внеску – військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення.
Платник єдиного внеску, що застосував понижуючий коефіцієнт та не сплатив нарахований єдиний внесок у встановлені Законом N 2464 строки, позбавляється права в майбутньому застосувати понижуючий коефіцієнт до повної сплати такої недоїмки (боргу). Право на застосування понижуючого коефіцієнта поновлюється з місяця, в якому сплачено таку недоїмку (борг).
Більш детальну інформацію із зазначеного питання можна отримати ознайомившись із листом ДФС України від 09.04.2015 № 12518/7/99-99-17
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Полтавській області.
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
